Tuesday, December 15, 2009

KAKI CBUK YANG TERLALU CBUK

Saje nk lepaskan perasaan. Ada sorang kat opis aku ni, suka sgt komen org itu ini sana sini. Mcm la sendiri punyer hal tu perfect sgt. Sangat tidak suka hokay!!!!

APE HAL LU?xdek keje ke hape?dan yang paling buruk lg dia ni LELAKI...buruknye pangai klu ade jantan mcm ni...bkn aku sorg je yg kena...blh kata smua staf pmpn kena kutukan dia...so kat cni haku ni nk tanyer!!!!CANTIK SGT KE BINI HANG TU NK KOMPLEN BINI2 ORG KAT CNI?????

Hadoi....poning kepala pikir..agak2nyer dia jeles kot kitorg smua kat cni comel2..bini dia jer yg xcun...hahahahaha...duit byk..tp xjuga reti bgaya...yg herannya laki pndai plak komplen org itu ini..org mcm ni pon ada ka??????dunia...dunia...

No comments:

Post a Comment