Tuesday, May 12, 2009

SATU TRAGEDI!!!!!!

Ptg smlm balik dr keje amik putri...dh smpai umh dia nk mandi...aku pon letak dia dlm blk air...aku tgu dia dpn blk air tu...ttiba...dia tjongket dlm baldi....yg ada air ituu!!!!!!!!ya Allah lemas ank aku...tkejut beruk aku...sbb dlm baldi tu air byk...aku angkat dia tu merah abih muka idung msk air...kesiannya anak mama.....huhuhuhu...lemas...xleh bnafas...aku goncang2 sket bdn dia...nsb baik la...alhamdulillah xde ape2...dh ok sket tu dia peluk aku...sayu nye ati seorg ibu...ms tu tpikir mcm2...mcm mn klu ank aku trus xleh bnafas...ya Allah jauhkanlah semua tu terjadi...mula la tpikir...mcm mn perasaan seorg ibu bila kehilangan ank ye?????

ni smua jd pengajaran pada aku...lain kl kene lebih hati2...so pada ibu2 smua yg ade ank kecik mcm aku...hati2 la bila letak ank dlm bilik air...biar pon di depan mata kita...skelip mata jer blh blaku...

No comments:

Post a Comment